czwartek, 30 stycznia 2014

Koniec laby ;((

Hejka!
Dawno mnie nie było, ale to nic takiego! Cieszmy się z życia, gdyż już za trzy dni szkółka! Nie! Co ja pierdziele, trzeba się smutać ;'((. Juleczka założyła nowego bloga, który tak właściwie jest całkiem fajny ;). Na pewno lepszy od mojego ;-;. Ciekawa jestem, czy ktoś w ogóle czyta te moje głupoty, bo zero komentarzy... Ale to mi nie przeszkadza w dalszym blogowaniu :)). Dzisiaj typowy dzień ferii, a mianowicie:
1.Obudziłam się około 11 rano.
2. Wylegiwałam się godzinę na łóżku rodziców.
3. Wyszłam z moim kochanym piesełem.
4. Siadłam do kompa.
5. Zjadłam obiad.
6. Znowu siadłam na kompa.
7. Znowu wyszłam z piesełem.
8. I siedzę tak do teraz xD.
Tak mnie jakoś naszło na posta więc piszę ;). Właśnie! Tu macie linki do mojego ask'a i facebook'a:

Liczę na pytanka ;**, a , i jakby co, to na fejsie nie przyjmuję do znajomych NIKOGO, kogo nie znam. 
Do zobaczonka! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz