sobota, 29 czerwca 2013

Nocowanko ;P

Czesia ludzie ;3
Dzisiaj pojechałam sobie do mojego rodzeństwa ciotecznego. Moja siostra cioteczna jest o miesiąc młodsza ode mnie, a brat (który mnie strasznie wkurza -,-") jest starszy o 3 lata. Tak więc poszłam z Aurelą (siostrą cioteczną) do sklepu i nakupowałyśmy sobie lodów :D. Potem poszłyśmy na prowizoryczny plac zabaw, bo były tam tylko huśtawki, zjeżdżalnia i piaskownica, i usiadłyśmy na jednej z huśtaweczek. Odwalało nam do potęgi XD. Pod koniec wróciłyśmy do jej domu (gdzie będę nocować) i będzie extra party z wodą o smaku melisy, po której nam odwala, a jak się skończy to będzie truskawkowa ;P. Do zobaczenia :**




















PS: Ta woda SMAKUJE jak melisa, a nie jest Z MELISĄ. Zapamiętajcie to sobie, żeby uniknąć głupich nieporozumień ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz