sobota, 31 sierpnia 2013

Ostatni dzień wakacji...

Heeeeej!
Piszę tego posta (jak ich większość) na telefonie. Uwierzycie, że jest 05:15 a ja jeszcze nie śpię?! Tak. Nie dość, że jestem odlutkiem, to jeszcze cierpię na bezsenność! Rok szkolny zaczyna się jutro i poprostu aż mnie skręca na myśl o lekcjach, sprawdzianach, kartkówkach itp. Do tego idę do gimnazjum, a każdy mnie nim straszył, więc moje nastawienie, jest raczej mizerne. Lecz mam pocieszenie. Moi koledzy i koleżanki z klasy idą do tej samej szkoły, co ja, a na skutek przeprowadzki mam najbliżej do gimnazjum ze wszystkich! I podczas kiedy oni będą się telepać zatłoczonymi tramwajami, ja będę sobie szła spacerkiem i będą mogli mi nagwizdać Buahahahaha! Dobra, odbija mi już, więc trzeba w końcu iść spać. Całuski :*

2 komentarze:

  1. Napisałaś dziewczynko że piszeż o 5:15 a przy dodawaniu pisze 20:24 no więc Hello

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie podoba ci się to, jak piszę, to po co czytasz tego bloga?

      Usuń