piątek, 13 września 2013

My fovorite music and my day ;>

Hejka!
Postanowiłam napisać wam klasyfikację moich ulubionych piosenek! Oto one:
1. Katy Parry - E.T. (W wykonaniu Bunny_Kou)
2. Selena Gomez - Come & Get It
3. Adele - Rowling in the deep
4. Ola - Jej ostatni rok (To takie piękne i bolesne, że cztery razy się poryczałam ;'))
5. Justin Bieber - Beauty and the beat (Ogólnie, to nie lubię Biebera, ale ta piosenka wpadła mi w ucho)
6. Sylwia Grzeszczak - Pożyczony
7. Calvin Harris ft. Ellie Goulding - I Need Your Love
8. Ke$ha - Die Young
9. Ke$ha - Tik Tok
10. Cascada - Bad Boy

Mój dzionek:

Dzisiaj był normalny dzień szkoły. Kiedy wracałam do domu, to myślałam, że ramiona mi odpadną pod ciężarem plecaka. Ważyłam go ostatnio i zgadnijcie ile! 7KG!!! Tak, tyle właśnie kilo nauczyciele każą nam wlec do gimnazjum. Jest wieczorek, gadam z Darusią (;*) i piszę tego posta. Może nie wiecie, ale gram w League Of Legends (tak jak Daria ^.^). Niedługo pójdę sobie z nią pograć ;)) Ale na razie... Pa pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz