czwartek, 14 listopada 2013

Coś o mnie

Hejka!
Ostatnio nic specjalnego się nie wydarzyło, ale chciałabym wam coś o sobie opowiedzieć (tak dla odmiany ;)). Weźmiemy taką małą ankietę! Jeśli też chcecie taką wypełnić to zapraszam do komentowania:

1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Hobby?
4. Zainteresowania?
5. Ulubiony/e kolor/y?
6. Ulubione jedzenie?
7. Masz/miałaś chłopaka?
8. Masz zwierzaka?
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
10. Jaki jest twój cel w życiu?

Moje odpowiedzi:

1. Wiktoria
2. 13
3. Rysowanie i śpiewanie
4. Anime & Manga
5. Oliwkowy, miętowy i czarny
6. Frytki xD
7. Nie mam i nigdy nie miałam (ofiara ze mnie ;'( )
8. Mam piesia!
9. Grać na kompie i na Xbox'sie
10. Nie mam konkretnego. Jak na razie chcę ukończyć szkołę.

Ufff. Tak długiego posta nie dodałam już od dawna! Powtarzam: Jeśli chcecie wypełnić taką ankietkę to w komach. Nom. To lecę. Papa ;*

2 komentarze:

  1. 1. Julia
    2. 13.
    3. Harcerstwo.
    4. Harcerstwo.
    5. Niebieski i czarny.
    6. Wszystko .
    7. Miałam paru.
    8. Psa.
    9. Nic.
    10. Zostać wspaniala harcerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleś się wysiliła Juleczko xD Nom, ale fajnie, że w ogóle coś napisałaś ;****

      Usuń