poniedziałek, 24 lutego 2014

Czy moda jest ważna?

Długo zastanawiałam się nad tym pościątkiem. Poruszymy teraz temat, który szczerze mówiąc, całkowicie po mnie spływał. Czy moda jest ważna? Dla mnie nie ma ona większego znaczenia. Hej! Nie patrzcie się na mnie, jak na debila! *Zakrywa się laptopem, prosząc o litość*
Zaczniemy od początku. Czym tak właściwie jest moda, bycie modnym i "na topie"? Ano cóż, to ubieranie się, czesanie się i zachowywanie się jak to jest ustalane przez ludzi z autorytetem. Jeśli jakiś wysoko postawiony i szanowany człowiek powie, że coś jest dobre, to każdy będzie chciał to mieć. Tak samo jest w przypadku mody. Po co tak właściwie owej mody przestrzegamy? I po co wydajemy kupę pieniędzy na firmowe buty, koszulki czy spodnie? Na to też odpowiedź jest prosta. A raczej są dwie.
1. Żeby wzbudzić podziw, zachwyt i zazdrość wśród rówieśników - być lubianym i popularnym.
2. Dla samego siebie - w końcu nawet dla samej siebie mogę wyglądać modnie.
Większość ludzi kieruje się zasadą 1, choć ja jestem za tymi, którzy głoszą zasadę 2. Niestety, ten okrutny świat kieruje się zasadą "Im ładniejsza buzia, tym więcej przyjaciół", a jak stać się ładnym? Poprzez nakładanie na twarz hektolitrów tapety (w przypadku dziewczyn, choć...) i oczywiście drogie, markowe stroje. Jakie to głupie, prawda? W zasadzie jest tylko mała garstka ludzi w każdym kraju, którzy nie patrzą na powierzchowność, a na to co jest w środku. Nie jestem pewna, czy do tej garstki nalażę, ale cóż... Jestem tylko słabą, nic nie wiedzącą o świecie gimnazjalistką. Smutne, ale prawdziwe. No taaa. Ja tu miałam rozprawiać o modzie, a chrzanię jakieś życiowe ideały ^^'. No nic. Do następnego wpisu! ;**

PS.: Kocham Naruto! Jestem Uchi-fanką ;3 (Sasuke... *.*). Pozdrowionka dla tych, którzy wiedzą o co chodzi! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz