wtorek, 25 lutego 2014

Przyjaźń...?

Hejka!
Nie wiem co mnie naszło z tym postem ^^'. Zazwyczaj nie dodaję wpisów codziennie, ale dziś wyjątkowo mam wenę ^.~
Poruszę teraz temat przyjaźni. Podobnie, jak w poprzedniej notce, zacznę od początku. Czym tak właściwie jest przyjaźń? Cóż, przyjaźń, to przywiązanie się do drugiej osoby. Przyjaźń to także specyficzna forma miłości. Nie. Nie miłości romantycznej, tylko tej... rodzinnej, braterskiej. Jestem pewna, że większość z was ma "przyjaciół", ale czy na pewno? Prawdziwy przyjaciel to ktoś taki, kto gotów jest oddać za ciebie życie. Dlatego po przekalkulowaniu tej wiedzy stwierdziłam, że... nie mam przyjaciół... Wy także się nad tym zastanówcie... Czy wasi przyjaciele na pewno są tymi prawdziwymi...?


PS.: Kto lubi Kamisama Hajimemashita? Tomoe... *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz