czwartek, 6 marca 2014

1. FanFick'i z Naruto są The Best *.*! -------- 2. Oczo-jebne geterki i masa swetrów ^^

Hejka!
1. Dziś wyjątkowo znów na temat anime, a właściwie to nie.. Cóż, najpierw wyjaśnię wam, co to FunFick ^^'
FunFiction - Alternatywna opowieść na przykładzie jakiegoś filmu, książki, serialu i oczywiście anime ^.^. Ludzie (jeśli chcą) tworzą opowiadania (najczęściej na blogach) na podstawie różnych serii np. Harry Potter jeśli chcą dodać w nich coś od siebie (wymyślić własny wątek, czy dodać postać).  Ja czytam tylko FunFick'i tyko z anime. Mogę wam dać linki do kilku opowiadań ;):

FunFick'i z Naruto lub Naruto Shippuuden:
SasuSaku|Świat Rzeczywisty
Akatsuki|Komedia|Romansik *.*
SasuSaku|Świat Naruto
SasuSaku|Świat Rzeczywisty|Moje!!
SasuSaku|Świat Naruto

Inne FunFick'i:
Vampire Knight|Terra Nostra|Inne Opowiadania <------------- W tym opowiadanku jestem stałą czytelniczką i mam nawet własną postać ^.^

2. Mamusia wyciągnęła mnie wczoraj na zakupy. Nakupowała mi z sześć swetrów i takie fajoskie, oczo-jebne getry w czarno-białą szachownicę ^.~. Oczywiście sama sobie nic nie kupiła tylko mnie :>. I znów będzie mi jęczeć, że nie ma się w co ubrać.. Ehh.. Dorośli.. =.='

Bye, bye!  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz