środa, 16 kwietnia 2014

Co sądzę o grach online?

Hejka!
Dziś poruszymy temat gier online!
Chodzi głównie o gry pokroju Minecraft'a, czy Lol'a. Właściwie, to grałam tylko w te dwie gry, chodź jest ich cała masa! Na przykład World o Warcraft, Neverwinter albo Spirit Tales.

Ogólnie LoL (League of Legends) jest z owych gier najpopularniejsza. W sławie dorównuje jej tylko Minecraft.

LoL

W League of Legends zaczęłam grać niecały rok temu, na wakacjach. Byłam wtedy nad morzem i kolega, którego tam poznałam, wciągnął mnie do gry. Ja za to wciągnęłam w nią moją przyjaciółkę (LINK). Potem jeszcze dowiedziałam się, że Czaruś (mój o dwa lata starszy kuzyn) też gra, więc graliśmy razem ^^
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o tej grze kliknij na link ---> LINK 

Me dwie ulubione postacie z ów gierki to:

Sona - Wirtuozka Strun: 

Ahri - Lisica o Dziewięciu Ogonach: 


 Minecraft

O Minecraf'cie usłyszałam od kolegów ze szkoły, kiedy jeszcze byłam w podstawówce. Namiętnie wtedy grali w tę grę, lecz jakoś wtedy nie za bardzo mnie wtedy porywała, czy interesowała ;/ 
Dopiero później, kiedy zaczęłam interesować się kanałami Let's Play'ierskimi na YouTube, na których wręcz roiło się od Minecraft'a, sama także postanowiłam w nią zagrać. Początki były trudne. Mój ówczesny komputer nie podołał i gra cały czas się cięła, bądź klatkowała. Wtedy obraziłam się na mojego starego gruchotka i poprzysięgłam zemstę. Gdy miałam już nowy komp, gra działała świetnie! 
  

I to by było na tyle ;)
Do następnego posta!

1 komentarz:

  1. Hej!
    Tak się po cichutku czaiłam, obserwowałam, czytałam coś czasem i stwierdziłam, że czas się odezwać!
    Powiem tak: na moje oko, jesteś porządnie (w sensie pozytywnym) walnięta xD Ale to dobrze, bo czymże byłby świat bez wariatów? XD
    A co do postu to powiem tak: nienawidzę gier! Dla mnie one nie mają najmniejszego sensu i są tylko stratą czasu (chociaż, dla mnie stratą czasu jest oglądanie telewizji, także to ze mną jest coś nie tak).

    Pozdrawiam- Andzik

    OdpowiedzUsuń