sobota, 12 kwietnia 2014

Rozmówki ^.~

Hejka!
Więc tak:
Dawno mnie nie było. Jak już pisałam w poście "Monotonia znów się odzywa", było straaasznie nudno! I niestety nie zapowiada się zbyt różowo :/. Ale spróbuję poprawić wam humorek ^^, a mianowicie mam zamiar wstawić urywki moich fejsbuczych rozmów z Julą ;)

Urywek 1:

Jula: Spoczko. jestem zalamana ;c

Ja: Czemuż to?

Jula: 1. Nie wiadomo czy pojdziesz do kina.
2. Pewnie nie bedzie cie w szkole we wtorek.
3. Paulina w srode nie bd i cb pewnie tez wiec bede sama -,-

Ja: Uhm. Powody do załamania -.-

Jula: No własnie tak. Moze dla cb nie ale dla mnie tak

Ja: Aha

Jula: Bo nie przepadam za naszą klasą

Ja: Aha

Jula: Rozpisalas sie -,-

Ja: Bo to ja ^^

Jula: Od kiedy jestes u wujka?

Ja: Od godzinki? Chyba..

Jula: Spoczko. Eh a co powiesz?

Ja: Nic. Co mam mówić?

Jula: Widzialas zdjecie na ktorym cie oznaczylam ?

Ja: Nom

Jula: Nawet nie lajknelas -,-

Ja: Bo mi się nie chciało ^.~

Jula: Świnia -,-

Ja: Też cię kocham ;*

Urywek 2

A tu sytuejszyn, kiedy obie czytałyśmy pewien bardzo - baaaaaaaardzo - zboczony FunFiction z Naruciaka ^^ (LINK) *UWAGA!!! Osoby poniżej trzynastego roku życia lepiej niech tego nie czytają xD*

Jula: Do kurwy nedzy zamknij sie! - cytat z tego opowiadania leze i nie wstaje

Ja: Hahaha! Sakura to ma teksty xD

Jula: Nom. A skad ty bierzesz nazwy tych blogow?

Ja: Wpisz sobie w wyszukiwarkę 'zbiór funfick'ów o Naruto' to zobaczysz

Po kilku minutach...

Jula: Masturbował się z gabinecie ahahahah. Boze nie wiara w ludzkość ;_____;

Ja: Ahahaha! No wiem! Jak to przeczytałam to takie: co..? 0.0

Jula: A moja reakcja to byla. Co kurwa przepraszam ?

Ja: Pjona!

Jula: Ahaha. Boze. Albo tam bylo takie dalej o masturbaci tego a ja ahahahah serio. A moja babcia zamknij sie przeszkadasz mi tym smiechem ahahah

Ja: To opo jest zboczone! xD

Jula: Jeczenia i stękania czaisz to ahahah

Ja: Boże, Jula! Rozchichrałam się na dobre! xD

Jula: Bardziej mnie kreca cycki niz penisy ahahahhahaa tam tak bylo

Ja: Bo nasza Sakurcia jest Bi .__.

Jula: Uzywane penisyahahah
Wiem ze jest bi bo napisala w prologu

Ja: xd
Nom

Jula: UZYWANW PENISY BOZE CHICHROCZE

Ja: XD

Jula: Obmacuje ahahah
Boze Wiki help me oni sie macaja !!

Ja: Mój stan psychiczny obrazuje ta emotka -----> *płacząca ze śmiechu emotikonka*

Jula: Ahahah no moj tez. Oni sie macaja w kiblu Wiki help me !

Ja: Bo to zboczeńcy! Oni wszyscy! xD

Jula: No wiem. Boze to popwiadanie jest ekstra <3 zakochalam sie w nim <3

Ja: A później będzie tylko lepiej .___.

Jula: Beda jeszcze gorsze rzeczy?

Ja: Mejbi bejbi >.>

Jula: Boze to ja sie boje. Tam jeszcze bylo cos o gaciach mokrych ze za szybko sie podniecil ahahah

Ja: No wiem xD

Jula: Boze Wiki ja tu zdycham ze smiechu. Ratunku

Ja: Oddychaj, Jula, oddychaj!

Jula: Nie moge. Juz przed chwila do toalett musialam biec bo bym sie posikala!

Ja: Boże, Jula.. 0.0

Jula: A ty sie przy tym nie smiejesz?

Ja: Jasne, że tak. Ja síę wręcz duszę ze śmiechu

I to by było na tyle ^^ Dziękuję za uwagę i do następnego postu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz