sobota, 22 czerwca 2013

Witam, witam ;*

Hejcia ;3
Jestem Wiktoria i mam 13 lat. Przez pewną małą wpadkę na obozie harcerskim wszyscy nazywają mnie "Irenka"(Serio? -,-"). Postanowiłam założyć bloga, żeby mieć jakieś zajęcie i żeby (może) was zaciekawić ;). Teraz napiszę kilka słów o sobie:

  1. Tak naprawdę, to mam 12 lat, ale rocznikowo 13.
  2. Urodziłam się 21 września.
  3. Mam psa (^.^)
  4. Interesuję się zwierzętami i rysowaniem.
  5. Mam młodszego braciszka o imieniu Wojtuś. Ma dopiero 2 latka, ale straszny z niego łobuz.
  6. Prawie codziennie dopada mnie straszne lenistwo XD.
  7. Ta buźka -------> ;3 to mój znak firmowy.
Jak na pierwszy wpis jest całkiem nieźle. Postaram się pisać coś codziennie, ale nie ręczę za siebie ;). Napiszę zaraz jeszcze jednego posta, ale już na jakiś konkretniejszy temat. Na razie jednak wstawię 3 moje zdjęcia, żebyście wiedzieli jak wyglądam ;3

Ciupkę rozmazane ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz