sobota, 22 czerwca 2013

Bal Szóstych Klas ^^

Wczoraj był bal! Właściwie to odbyło się tak, jak każda szkolna dyskoteka, tyle że w sukienkach :/. Moja BFF (Best Friend Forever, jakby ktoś nie wiedział) ma na imię Daria. Strasznie przeżywała bal i nie może uwierzyć, że to już koniec naszej klasy... Jest tylko małe, tycie "ale". A mianowicie - idziemy wszyscy do tego samego gimnazjum, więc nie wiem po co te łzy na twarzach moich koleżanek -,-. Ja się nie popłakałam. Mam stalowe nerwy! Ok, ok. Tak naprawdę to jestem największą beksą w klasie, ale ciiiiii, zapomnijmy o tym! Było całkiem zabawnie. Szwedzki stół... Ogrom żarcia... Zjadłam 8 małych kubeczków truskawek ;3 (I love strawberries <3). Daria tańczyła z chłopakiem, który jej się podoba, a mój kolega z klasy zrobił im zdjęcie i wstawił na Facebook'a XD. Komiczne było przyglądać się jej pogrążonej w rozpaczy :D.Ostatnio dostajemy coraz większej głupawki ;). Chyba będę kończyć, ale przed tym wstawię fotki. Ja w mojej sukience:



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz