piątek, 16 maja 2014

Czeko-czeko i deszczowo ;p

Hejka!
Dziś zafunduję wam pościk pod etykietką "Mój dzień" ^^
A więc:
Obudziłam się z jakieś pół godzinki temu (jest godzina 13:26) i przyszłam do pokoju rodziców jeszcze trochę przymulona. A potem tatuś mi oznajmia, że idzie do sklepu i mam zostać niańką dla braciszka. Znowu -.-
Posiadanie młodszego rodzeństwa to katorga!
Powtarzałam tacie z siedem razy "Tato, kup mi czekoladę", więc jeżeli zapomni, będę bardzo zła i zrobię mu z życia piekło (muahahahaha!). I teraz siedzę sobie na kanapie w pokoju rodziców, piszę tego posta na laptopie, a mój brat kręci się, jak smród po gaciach ^^. Nie mam na dzisiaj żadnych planów (no chyba, że mama wymyśli sobie, żeby gdzieś jechać, a ja nic nie będę o tym wiedzieć =.=). No ale jeśli mój tata nie zapomni, to za minut pięć będę wcinać czekoladkę ^^. A tak w ogóle, to u mnie w Łodzi straszna pogoda. Leje bardzo i jest zimno. Kochana wiosna -.-' Normalnie tak bardzo nas rozpieszcza! Przy takiej pogodzie żyć się odechciewa.
A jak tam u was? Macie jakieś plany na dziś? ;p

Jak zobaczyłam ten obrazek, to pomyślałam, że dodam z okazji tej milusiej ulewy ^^
 

2 komentarze: