niedziela, 11 maja 2014

History..

Hejka! Pewnie nie macie bladego pojęcia, skąd wzięło się moje przezwisko - Irencia. Nadszedł czas, bym wyjawiła wam jego historię... HA! Żartowałam! xD
Pewnie w życiu nie wpadniecie, w jaki sposób mi je nadano ;p
By wam to wynagrodzić, napiszę historię przezwisk wszystkich moich znajomych ^^

Filip - To przezwisko należy do Julci. Z racji, że Julcia ma na nazwisko Filipowicz, to narodziło się 'Filip' ^^

Darson - Należy oczywiście do Darusi ;p. Kiedyś była wielka moda na dodawanie do każdego słowa przyrostka 'son' i stąd to się wzięło ^__^

Stiv - Przezwisko przypisane do innej Julki z mojej starej klasy. Ona jest troszku nienormalna, więc nazwała pomponiki od swojej czapki 'Stiv', a potem jakoś tak wyszło, że inni zaczęli mówić tak na nią x)

Łysa - Przezwisko, które nosi Pati, także z naszej podstawówkowej klasy. Nie jestem pewna, jak to się stało, że je jej nadano, ale mogę powiedzieć moje przypuszczenia. Kiedyś sprzeczała się 'na niby' z Zuzią (<3) i w jakiś, nieznany mi, sposób ona została 'Łysa', a Zuza - 'Kudłacz' xD

Miska - Pseudonim znajduje się w posiadaniu Paulinki z mojej klasy ^~. Ma na nazwisko 'Lecimińska', co kojarzyło się każdemu z 'Leci miska', a żeby było krócej, to powstało 'Miska'.

To tyle!
Wyjawię wam historię mojego pseudo w najpierwsiejsze urodzinki bloga ^^

Ja, kiedy podczas lekcji Pani mnie pyta

9 komentarzy:

  1. Hahahhahaha dziękuje ci kocahana Irenciu ja i to moje przezisko hahaha :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ prosz ^^
      Gdyby nie harcerstwo, nie miałybyśmy tych przezwisk ;)

      Usuń
  2. No błagam! Czy tylko ja całe życie nie miałam przezwiska?!
    Tak czy siak, ta Irena nie daje mi spokoju i czekam na wyjaśnienia! XD

    Pozdrawiam - Andzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Nigdy nie miałaś przezwiska? U mnie jest to na porządku dziennym x)
      Praktycznie na każdego mojego znajomego wołają zupełnie inaczej, niż rzeczywiście się nazywa - włączając w to mnie.

      Pomimo, że historia mojego pseudo nie jest jakoś wybitnie skomplikowana (ba! Jest tak banalna, że pewnie będziesz rozczarowana), to raczej trudno wpaść, skąd tak właściwie się wzięło. Chociaż faktem jest, że utrzymuje się jużod ponad dwóch lat, czym sama jestem zaskoczona.

      Jaaa, znowu się rozpisałam/rozgadałam -.-
      Mam z tym ewidentny problem.

      Pozdrawiam!
      Wikuś Chan

      Usuń
    2. Aha. Mnie się zawsze bali jakoś przezwać...
      Wiesz, ja w ogóle ciężko wpadam na coś oczywistego... Zwykle wymyślam jakieś teorie spiskowe, w które ciężko uwierzyć.

      Usuń
  3. Hah ja miałam też kilka przezwisk, ale jednak wszyscy mówią do mnie po imieniu ^^ Tak teraz liczę... chyba z trzy, może cztery ich było ;P

    +lubisz Naruciaka? Akatsuki? Jeśli chcesz wpadnij do mnie na nowe opowiadanko ^^ Dzisiaj pojawił się 2 rozdział ;) Mam nadzieję, że jak się wczytasz to transportuję Cię do 'Szkoły Uczuć' ^w^ Zapraszam do komentowania, a może do obserwowania? ;)
    -> http://byakko-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że uwielbiam Naruciaka! Akatsuki tym bardziej ^^ (chociaż z ciężkim serduszkiem muszę przyznać, że wolę SasuSaku >_>).
      Cóż, na pewno wpadnę ^^
      Pozdrawiam!

      PS: Na przyszłość proszę zostawiać tego typu komentarze w zakładce 'SPAM'.

      Usuń
    2. Okej dzięki i przepraszam ;P Sorka, ale nie zauważyłam tej zakładki ;) Teraz jak się przyjrzałam to ją zauważyłam ^^

      Usuń