piątek, 9 maja 2014

ZIELONA SZKOŁA!! Chwila... Nie jadę .___.

Hejka!
Ja się pewnie domyślacie, od poniedziałku moja klasa ma Zieloną Szkołę, ale niestety nie jadę, a dlaczego? Bo mi się nie chce ^^'
Poza tym, nie lubię połowy mojej klasy (albo więcej niż połowy =.=), więc w jechaniu na to nie widziałam sensu. Okazuje się, że to właśnie z naszej klasy najwięcej osób nie jedzie (12 z 32).  No ale cóż ja poradzę? Właśnie nic :<
Ale za to caluteńki tydzień w domku! Yay! ^_^
A wy? Kiedy wy macie Zieloną? ;p

A to ja, podczas lekcji geografii xD

5 komentarzy:

  1. Cały czas siedziałam cicho i milczałam na tym blogu, więc w końcu postanowiłam coś napisać. Wikuś blog bardzo ciekawy, ale niestety za bardzo narzekasz na życie i szkołę, przez co posty nie raz stają się nudne. Ale popracuj nad tym. Dodaje ten post, abyś się nie buntowała że nie chce nic pisać. Jedyne co nie pasuje mi do tego bloga to szablon. Pozdrawiam :*
    Zapraszam : lunatic-girl-by-jula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julcia!!
      Wiedziałam, że się odezwiesz! (kazałam ci ^^)
      Przepraszam, że tak narzekam, ale wiesz dobrze, jaka jestem, więc nie powinnaś się dziwić ;>
      Co ci nie pasuje w tym szablonie? -3-'
      Jest taki uroczy z koteczkiem :3

      Usuń
    2. Ok, zmieniłam szablon, więc bądź szczęśliwa -.-

      Usuń
  2. Widzę, no i ten o wiele lepiej wygląda. Jest taki bardziej energiczny. Dziękuje ci Wiki, i zapraszan do mnie, bo nowy post. Mam nadzieję że również coś u mnie skomentujesz. A ja idę czytaç dalej Zmierzch ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń