niedziela, 4 maja 2014

Obrazki ^^

Hejka!
Pokażę kilka najlepszych obrazków z anime, jakich posiadam ;>

Sasuke <33

Sakurcia ;>

Ino <3

Tohka ;)

Kotori <3

Sweet *3*

Koko ^^

Mashiro <3


*krwotok z nosa*

*___________*

*rzyga tęczą*

*wciąga głośno powietrze*

A to jest tak słodkie, że aż spadłam z krzesła *.*

A to mnie dobiło xD
Awww *w*

Dobra! Chyba starczy ;)
Istnieje nieprzyjemna możliwość, że obrazki się zepsujom i siem nie otworzom 8(, ale miejmy nadzieję, że tak nie będzie ^^
Paa :***

2 komentarze:

  1. Kurczę, Ty chyba masz obsesję na punkcie Naruto! ^^'
    Ja za tym anime nie przepadam, ale obrazki słodkie <3

    Pozdrawiam -Andzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, masz rację :<
      Mam obsesję na punkcie Naruciaka, ale co ja poradzę? :c

      Dzięki ^^
      Nieźle się ich naszukałam w necie ;p

      Usuń