niedziela, 10 sierpnia 2014

Wracam z (nie)udanego wyjazdu!

Wielki powrót nastąpił!

W Karwii było… fajnie?

Nie, tak powiedziałby każdy. A ja powiem tak: „Smażing na słoneczku jest grubo przereklamowany”! Ja nienawidzę – nienawidzę – się opalać! Sto razy bardziej wolę plusku-plusku w naszym Bałtyku. Ale, że los zrobił mi na przekór, to dostałam swojego Comiesięcznego Przecieku akurat w dzień przyjazdu! Bo los to (za przeproszeniem) pierdolona w dupę sucz .___.

Dlatego też zostałam wystawiona na pożarcie promieniom UV. Opalenizna jako taka jest, lecz nie powiem, że jej potrzebuję (czyt. Na co mi to? .-.). No chyba, że pofrunę z Darcią wyrywać dupcie, ale na to szanse są takie, jak to, że kiedyś zatańczę w Jeziorze Łabędzim, więc temat zakończony!

Ogólnie, to cieszę się, że wróciłam już do domciu. Stęskniłam się za swoją małą klitką, dzieloną z trzyletnim bratem i za ogólnodostępnym wi-fi (bo tam internet był kapryśny, jak jakaś księżna). Mój piesio (Xarusia :3) prawie dostała palpitacji na nasz widok i skakała, i się podniecała, i to, i tamto, i sramto. Potem wróciliśmy szczęśliwie do mieszkanka, rozpakowaliśmy się, a ja zaległam na swoim foteliku i siedzę tak dobre kilka godzin.

W czterech słowach: Jak dobrze w domu!


Pozdrówka i miłej reszty wakacji!

3 komentarze:

  1. Również nie znoszę się opalać, zdecydowanie wolę pływać <3 Ech, niezłego miałaś pecha, ale tak to już jest w kobiecym życiu... Niesprawiedliwość T^T
    W ramach prośby: może jednakowoż obyłoby się bez przekleństw? Nie ma potrzeby ich używać.
    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Przekleństwa są nie na miejscu, ale cały post jest napisany w znaczeniu raczej ironicznym i żartobliwym, więc jakoś tak... brzydkie słówko mi tu pasowało ^^"
      Nie martw się - nie będę ich używać, a jeśli już, to rzadko ;)

      Dziękuję za komentarz!
      Pozdrówka!

      Usuń
    2. Do ironii i żartów przekleństwa nie są potrzebne, uwierz :) Spróbuj wykorzenić używanie takich słów jak najprędzej :)

      Usuń