wtorek, 12 sierpnia 2014

Dzień jak codzień ;>

Dziś moi rodzice bardzo (jak to mawia mój kuzyn) kurturarnie zakomunikowali mi, że jedziemy  kupować szkolne rzeczy. Czyli mniej-więcej powiedzieli: „Ruszaj tyłek, dziecko. Jedziemy do sklepu!”.

Nie miałam większego wyboru, więc powlokłam się za nimi. Kupiliśmy plecak, zeszyty, piórnik, przybory i te pe. A tak swoją drogą, to jadąc autem do Real’a (bo tam robiliśmy zakupy) to naszło mnie na nucenie. I podczas gdy z radia ulatywały jakieś popy, rocki i inne takie, ja podśpiewywałam:

Miiiiiłość roooośnie wokół nas,
w spokojną, jasną nooc!


Potem zaczęłam wspominać Króla Lwa, z którego owy urywek pochodzi i stwierdziłam, że w przeszłości robili na serio super bajki, a nie takie chłamy, jak teraz. Cóż, mówi się trudno.


A co wam przypomina dzieciństwo najbardziej?

4 komentarze:

  1. Ojejku, jejku, bajki Disney'a! Do dziś oglądamy i śpiewamy <3 Nigdy nam się nie znudzi! Widzisz, człowiek jest po dwudziestce, a nadal tyle ma z dziecka ^^ I ciężko byłoby stwierdzić, która z bajek najbardziej przypomina mi dzieciństwo. Oglądając takie hity jak Król lew, Herkules, Tarzan, Mulan, Pocahontas i wiele innych, odlatuję wspomnieniami kilkanaście lat wstecz :)
    Uch, zakupy szkolne zawsze mnie dobijały. Jak miło, że mnie to już nie dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Disney'owskie bajki zawsze były i będą najlepszymi bajkami! Cóż, z wyżej wymienionych przez ciebie filmów mnie dzieciństwo najbardziej przypomina właśnie Król Lew (zawsze, nieważne ile bym miała lat, ryczę na śmierci Mufasy ^^"), choć i Pocahontas dobrze wspominam. Herkules'a, Mulan i Tarzana obejrzałam, kiedy byłam już trochę starsza i muszę przyznać, że to już nie to samo, co nasz poczciwy Król Lew ;>
      Drugą z bajek które przypominają mi dzieciństwo jest bezsprzecznie Bambi. Piękna, chociaż prosta, fabuła urzekła mnie całkowicie <3

      Zakupy szkolne zawsze mnie wykańczają, choć fajnie jest dostać coś nowego ^^

      Pozdrówka!

      Usuń
    2. Ja też do teraz za każdym razem płaczę w tym momencie!
      Za Bambi akurat jakoś szczególnie nie szalałam, aczkolwiek to urocza bajka :)
      Nowości - fajnie, ale szkolne to nie to samo co na przykład książka (nie mam tu na myśli niczego związanego z nauką ^^) czy choćby manga ^^
      Jejku, co chwila zmieniasz wygląd bloga! :o Tak szybko Ci się nudzą czy może po prostu lubisz się w to bawić...? :)

      Usuń
    3. Niee, nie o to chodzi ^^"
      Szukam po prostu szablonu, który pasowałby do treści, a tamten z różami był za ciemny. W końcu nie jestem taką ponuraczką ;>

      Usuń