niedziela, 8 września 2013

Julcia Filipowicz ;*

Hejka!
Post ma dziwny tytuł, bo muszę się zrewanżowac mojej koleżance, Julce, za opisanie mnie na swoim blogu. Więc zabieramy się do opisu!

Julka, jest to roztrzepana dziewczyna, chodząca ze mną do klasy. Siedzimy razem na: Geografii, Niemieckim i Angielskim. Ma średniej długości, rudo-brązowe włosy i jasno-niebieskie oczęta (*.*). Bije mnie z niewiadomych powodów i czasami wytyka mi moje niedoskonałości (Do Julki: Wcale nie jestem gruba!). Jest raczej towarzyska (nie to co ja T^T). Często razem wychodzimy na dwór. Ogólnie to lubię ją (chociaż tego, że jest zdrajcą, bo nie siedzi ze mną, tylko z Pauliną, to jej nigdy nie wybaczę!). Wstawię jej zdjęcie, bo ona wstawiła moje:
  

















PS: Wstawię jeszcze jednego posta o moim dzisiejszy dniu. Pisałam już w moim poprzednim poście, ale jeśli chcecie odwiedzic je bloga to kliknijcie tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz