sobota, 7 września 2013

Weekend! Jak ja długo na ciebie czekałam!

Cześc!
Jak by co, to sorry, że nie piszę litery "c" z kreską, ale piszę na laptopie i na nim nie da się napisac tej litery -,- Straszliwe długo czekałam na weekend! Mam już serdecznie dosyc nowej szkoły. Czytałam sobie bloga mojej koleżanki, Julki, i ona wspomniała o mnie tylko w jednym poście! Widzicie jakie chamstwo! Oczywiście napisałam je stosowny komentarz >:) Jeśli chcecie zobaczy jej blog, to kliknijcie TUTAJ. I tak fiasko mi wyszło z tego weekendu, bo musiałam się uczyc (dzięki wielkie, mamo -,-). Byłam wczoraj u Aurelii i Czarka (jakby ktoś nie wiedział, to to jest moje rodzeństwo cioteczne). Spałam u nich. Kidy był jeszcze dzień, to zajęłam im komputer XD Nic bardziej ciekawego nie robiłam i nie ma o czym pisac... Cóż, zapraszam gorąco do komentowania, a hejterom mówię stanowcze: NIE!!! Życzę przyjemnej niedzieli. Pa pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz