piątek, 25 kwietnia 2014

Harcerz?

Hejka!
Mam nadzieję, że nie nudziliście się w święta. Ja na pewno się nie nudziłam ^^. Opowiem wam trochę o harcerstwie ;>

Historia

Na samym początku (w piątej klasie podstawówki) nie miałam nawet pojęcia, że moja szkoła ma w szatni harcówkę. Dopiero klasowe koleżanki mi to uświadomiły. Do końca szóstej klasy chodziłam do 54 ŁDH (Łódzkiej Drużyny Harcerek) o wdzięcznej nazwie "Głębina Wodna". Teraz (w pierwszej klasie gimbazy) wszystkie dziewczyny z mojego rocznika przeszły do 123 Patrolu Starszoharcerskiego. Niedługo oficjalnie zostaniemy drużyną ^^. Mamy już nawet nazwę - "Kontrast". 

Szczerze kocham harcerstwo, chociaż harcerka ze mnie, jak z koziej dupy trąba, ale nie przejmuję się tym! A wy? Jakie jest wasze hobby?


2 komentarze:

  1. Cóż, nigdy nie byłam harcerką. Nie mój klimat ^^" Ale to dobrze, że masz hobby i nie przejmujesz się tym, że nie jesteś idealną harcerką (chociaż pewnie to zwykła skromność).
    Ja w ogóle nie lubię z domu wychodzić. Ale uwielbiam czytać, pisać, rysować.

    Pozdrawiam- Andzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam czytać i rysować ^^. Z pisaniem u mnie słabiej, choć też mam natchnienie ;).
      Harcerka na prawdę ze mnie żadna. Nie dbam o przyrodę i nie wyrażam się kulturalnie. Czasami potrafię być strasznie chamska! Ale i tak nazywam siebie harcerzem mimo, że kompletnie na to nie zasługuję ;>

      Usuń