wtorek, 17 czerwca 2014

Koniec już blisko...

Hejka!
Czy wam też robi się błogo na samą myśl o wakacjach? Bo mnie tak... Jak tylko pomyślę, o graniu całymi dniami, spaniu do południa i upalnych dniach mam ochotę podskoczyć z radości ^.^. Jednak taką swobodą będę mogła się cieszyć tylko pod koniec Czerwca i na początku Lipca, bo później jadę na obóz harcerski. Ale będzie świetnie! Przez cały Sierpień nie mam nic do roboty więc (jak mówi moja kochana Juleczka) będę się tylko opierdalać ^^. Mam nadzieję, że chociaż trochę się ociepli, bo na razie na miano "Upalnego Lata" taka pogoda nie zasługuje :/. Cóż, bądźmy dobrej myśli ^^. Miłego lata wam życzę :****.


6 komentarzy:

  1. Hahaha Wiki, dzięki że użyłaś moich słów, ale tak się mówi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę, Juleczko ;**
      Właśnie! Ty wredna tyczko! Weź swoje tłuste dupsko rusz i napisz jakiegoś posta! Ja nadal czekam i doczekać się nie mogę xd

      Usuń
    2. Sama rusz dupsko! Powiedz ni najpierw o czym mam napisac ! :)

      Usuń
  2. Wakacje? Wszystko ładnie, pięknie, ale najpierw muszę zdać sesję :/ Jeszcze trzy egzaminy mi zostały ;( I obawiam się, że jednakowoż coś obleję, a nie uśmiecha mi się poprawka we wrześniu, tym bardziej, że jak dotąd wszystko zdałam >.< Ech, nie mogę się doczekać działki, nadrabiania tony książkowych zaległości, grania w Simsy i przygodówki, oglądania anime... Tyle do zrobienia! Choć w wakacje też będę musiała się uczyć, na moim kierunku raczej nie da rady inaczej.
    A upałów nie lubię. Wolę pogodę umiarkowaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studia są jednak nie dla mnie xD. Ja chyba tylko technikum zaliczę i dalej pas. Uczenie się w wakacje to najgorsza kara, jaka może spotkać ucznia. To tak, jakby mieć urlop, a nadal pracować. Lubiem Simsy ^^. Niedługo premierę będzie miało The Sims 4. Ja tam oglądam anime codziennie xd. Cóż, wolę już upały od mrozów, choć takie skwary wręcz ubóstwiam, b można wyjść sobie w krótkich spodenkach, spódniczkach czy bluzkach na ramiączka. Dlatego tak kocham lato ^^.

      Pozdrówka!

      Usuń
    2. Ale jak człowiek wreszcie uczy się tego, co chce, to nie jest tak okropne ;) Ale do tego trzeba dojrzeć, w Twoim wieku też nie wyobrażałam sobie nauki podczas wakacji. Za to nadal nie dojrzałam do pracy, a powinnam :/
      Dla mnie najlepsza jest dwójka, mogę w nią grać i grać. Trójka mnie rozczarowała i w sumie nie wiem, czy jest sens wypróbować czwórkę, skoro gram w dwójkę ze wszystkimi dodatkami xD
      W upały zdycham. Wystarczy przecież względnie umiarkowana pogoda, by założyć letnie ciuszki ;)

      Usuń