poniedziałek, 2 czerwca 2014

Me :/

Hejka!
Postanowiłam opowiedzieć coś ogólnie o sobie. Niektórzy czytający nie wiedzą o autorce absolutnie nic, a przecież tak być nie może. Wikusia dba o swych zacnych czytelników B|
Napiszę krótko o moim wyglądzie i charakterze, więc ten... no... po tym poście nie myślcie, że jestem jakaś nie ten teges, ok? *puppy eyes*

Wygląd

Co mogę napisać o swoim wyglądzie... Hm... Może tyle, że jestem poprostu urocza :> Niee... Choć faktem jest, że mam pulchne policzki (przez co jestem obiektem nabijania się, wśród moich koleżanek -3-). Zacznijmy od włosów. Są bardzo ciemne - niemal czarne i króciutkie. Mama ścięła mi je jakiś czas temu i odrastają, przez co wyginają się we wszystkie strony ^^'. Oczka - są ogromne! Jak monety pięcio-złotowe (aż mi się przypomniała piosenka "Zuzia - Lalka Nie Duża" xD). Kolorem przypominają najbardziej... hm... chyba mleczną czekoladę ze złotymi refleksami. Tak, coś w ten deseń. Mama cały czas mi powtarza, że jestem strasznie blada, chociaż ja wcale tak nie uważam -3-. I jestem gruba! Niech inni mi mówią, że jestem "w sam raz" (cokolwiek to znaczy ==), ale ja i tak wiem swoje! Ogólnie to jestem bardzo niska (154cm), a mój rozmiar buta to zaledwie 36. Czasami czuję się taka malutka.. This is not fair! Q.Q. 


Charakter

Z charakteru jestem normalnie powalona xD. Zdradzę wam tajemnicę: wśród ludzi jestem kompletnie inna, niż będąc samotnie. W szkole tworzę sobie image uroczej dziewuszki, która nigdy nic nie wie, ale jest zwyczajnie urocza. Coś mi nie wychodzi, bo inni uważają mnie poprostu na idiotkę .__. Mój prawdziwy charakter jest straszny. Sarkastyczna, chamska, zdystansowana i ociekająca fałszywą słodkością - to ja będąc sama w domu, bądź gdy mam okropnie zły humor. Taka niestety jest smutna prawda ;-;. Ale mam też kilka dobrych cech, a mianowicie: zawsze staram się być miła dla wszystkich, mam bardzo miękkie serce i łatwo mnie udobruchać i jeśli kocham to szczerze c: Niestety potrafię być zaborcza oraz samolubna, jeśli chodzi o przyjaciółki - według mojego mniemania, jeśli mam przyjaciółkę jest ona tylko moja. Koniec. Kropka. Wszystkie emocje przeżywam o wiele intensywniej, niż przeciętna dziewczyna w moim wieku, co jest przypisane bardziej do dzieci z podstawówki. Szczerze powiedziawszy, to nadal jestem straszliwie dziecinna. Nie wyrosłam jeszcze z niektórych typowo czwartoklasistowskich zachowań. Lenienie się to także cecha, z której nie jestem dumna. Najlepiej cały dzień bym albo spała, albo bawiła się telefonem - nic innego. Pesymizm jest u mnie bardziej, niż powszechny. Jeśli stwierdzę, że coś mi się nie uda, to wmawiam to sobie, nawet nie próbując zrobić tego czegoś. A teraz coś pozytywnego! ^^ Uwielbiam się śmiać! Mam rypnięte poczucie humoru, dlatego potrafię chociażby parsknąć śmiechem ze wszystkiego. Co by to nie było. A jeśli zacznę się śmiać, to rżę jak koń xD (dosłownie). Do tego dochodzi chrumkanie, ale tylko czasami xd. To chyba tyle.

Proszę, nie zlinczujcie mnie za te opisy, ok? 
Byłam całkowicie szczera i niczego nie zmyślałam! Słowo harcerki!
To wszystko.

Do zoba! 

2 komentarze:

  1. No proszę, kolejna niziutka osóbka do kolekcji, że się tak wyrażę xD Spośród takich bliższych znajomości mam dwie o podobnym wzroście i obie są kochane, może to jakaś cecha niskich osób? xD (Żeby nie było, sama do wysokich też nie należę - ok. 162cm)
    Wiesz, większość osób zachowuje się inaczej w towarzystwie, inaczej w samotności. To najzupełniej normalne ;) I myślę, że każdy na swój sposób jest szalony. Taki już dziwny jest ten nasz świat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krasnoludki, łączmy się! xD
    Dzięki za pocieszenie ;>

    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń